Gwarancja zwrotu

Zwroty produktów

Proste i szybkie zwroty

Produkty nie noszące śladów użytkowania, które zostały zakupione na stronie www.monouso.pl mogą zostać zwrócne poprzez wysyłkę produktu, po uprzednim przekazaniu dyspozycji zwrotu. Nie później jednak niż 15 dni od daty otrzymania produktu.

Aby ułatwić proces zwrotu produktów,  z zakupu których chcesz zrezygnować, zastosuj się do poniższych kroków:

  • Wyślij wiadomość mailową:

Aby rozpocząć proces zwrotu należy wysłać nam wiadomość z numerem zamówienia, powodem zwrotu i wykazem produktów na następujący adres: xxxxx

Należy użyć adresu mailowego przypisanego do konta.

Po otrzymaniu wiadomości zawierającej powyższe informacje, przekażemy Ci warunki zwrotu.

  • Przygotuj zwracane produkty do odesłania na nasz magazyn:

Powinieneś użyć oryginalnego opakowania i zapakować produkty w taki sposób, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas transportu. Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania, zapakuj produkty w podobne opakowania, aby produkt został do nas dostarczony w idealnym stanie.

  • Wyślij do nas produkty wybraną firmą kurierską:

Paczkę należy wysłać pod wskazany adres:

GRUPO ENVALIA SL

C / Ciutat de Cartagena, 29                            

PI Fuente del Jarro 2ª Fase                     

46988 Paterna - Valencia     

Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta, nigdy MonoUso. Klient może skorzystać w wybranej firmy kurierskiej. Klient odpowiada za przesyłkę zwrotną dopóki nie dotrze ona do naszego magazynu, przez co ważne, aby wybrać dobrą firmę kurierską w celu uniknięcia zagubienia przesyłki.

Jeśli klient nie powiadomi MonoUso o chęci zwrotu, nie przyjmiemy przesyłki. 

  • Zarządzanie zwrotami:

Kiedy przesyłka trafi na nasz magazyn, sprawdzimy jej stan i zawartość. Dobry stan zwracanych produktów jest konieczny, aby otrzymać zwrot środków.

Jeśli produkty będą w nienaruszonym stanie, zwrócimy Ci środki w ten sam sposób, którego użyłeś, aby opłacić zamówienie. Nie zwracamy kosztów transportu, poza wyjątkowymi sytuacjami, jeśli tak zadecyduje firma.

Zwrot środków może zająć od tygodnia do miesiąca, w zależności od ilości zamówień, które obecnie obsługujemy.

  • Warunki zwrotu produktu:

Nasza firma przyjmie zwrot produktu, jeśli będą spełnione następujące warunki:

Produkt musi nadawać się do ponownej sprzedaży i musi być w niepogorszonym stanie oraz posiadać oryginalne opakowanie i wszystkie metki. Jeśli nie masz możliwości użyć oryginalnego opakowania, użyj innego o podobnych właściwościach, żeby chronić produkty i zwrócić go w idealnym stanie do Envalia Group SL.

Produkt musi być w stanie nienaruszonym, czyli nie być używanym, pranym, zmodyfikowanym lub pozbawionym niektórych części.

Nie przyjmujemy zwrotów następujących typów produktów:     

Produkty wykonane na specjalne zamówienie, z wyjątkiem tych, które posiadają wady fabryczne.

Produkty, których otwarcie z oryginalnego opakowania umożliwia dalsze korzystanie ze względów higienicznych.

Jeśli zwracasz produkt, ponieważ rozmyśliłeś się co do zakupu, ponosisz wszystkie koszty związane z odesłaniem produktu do nas.

Jeśli dokonując zamówienia nie płaciłeś za wysyłkę, płacisz za nią w momencie zwrotu. Koszt paczki do 5 kg to 50 zł, a do 20 kg to 70 zł.

Musisz wziąć pod uwagę, że sprzedawane produkty mogą różnić się od tych pokazanych na zdjęciach lub od Twoich wyobrażeń na ich temat. Upewnij się, że chcesz zakupić oferowany produkt.

  • Wymiana produktów:

Nie ma możliwości wymiany produktów.  Możesz zwrócić zamawiany produkt i dokonać kolejnego zakupu na naszej stronie.

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub nie zgadza się ze złożonym zamówieniem, powiadom nas o tym, abyśmy mogli zaproponować rozwiązanie.

  • Produkty uszkodzone podczas transportu:

 Jeśli otrzymałeś produkt, który został uszkodzony podczas transportu, wyślij nam zdjęcia do 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki, abyśmy mogli przekazać tę informację do firmy kurierskiej oraz zaproponować Ci rozwiązanie problemu.

Zaproponujemy rozwiązanie jak najbardziej korzystne dla klienta.